lördag 17 september 2011

When you find me

Då var det slutjobbat för denna veckan.Nu är det helg på riktigt, wihooo. Blir dock en lugn helg, hade min kväll igår, det får räcka för hela helgen, haha! Kan väl säga så att sova, det är något jag borde göra, verkligen!

Haha, måste bara berätta om en försäljare som kom till jobbet igår och skulle prata med chefen, men hon var inte där, så då började han prata med mig. Men han började inte prata om det han skulle, han nämnde inte ens från vilket företag han var (fast det stod ju på hans jacka), men så sa han:
" Jag ser att du inte har någon förlovningsring, menas det med att du inte har något seriöst förhållande med någon?" Snacka om att jag blev ställd. Vet inte vad jag svarade..Var väl något om att han inte hade med det att göra eller något, haha! Sen villa han bjuda mig på lunch och massa...Stackars kille, fick nej, på nej, på nej, höhö!

Nu blir det helgmys! Ha en fin helg!/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar