lördag 10 september 2011

I trusted you

Sitter uppkrupen i soffan under en filt och är sjukt trött! Har sovit idag som aldrig förr tror jag. Men bakom tröttheten döljer sig en mycket glad tjej som vill väldigt mycket just nu. Smider planer, och tänker, och funderar. Idag är en riktig funderardag, men det är bra det med ibland, tror jag minsann!

Är helt underbart skönt att vara ledig en hel helg! Var ett tag sen nu, därför sitter det inte alls fel. En rolig helg dessutom. Hade en otroligt rolig kväll igår, och tror inte att denna blir sämre.

Igår på jobbet lekte jag och Evis snickare för en stund, haha! Kunderna måste undra vad den där lilla tjejen gör med en hammare i handen, hon ser ut att vara på djupt vatten, höhö!
Men minsann, det blev ruskigt bra när vi var klara. Så säger bara, välkommen in i en ÄNNU finare butik! Vi har satt upp bly på väggarna. Och bly, det är något fruktansvärt tungt kan jag tala om. Såg jättekul ut när man bar dom där rullarna med bly. Dom såg inte mycket ut för världen, men var sååå tungt verkligen. Haha, trodde jag skulle kissa på mig när Evis gick med den där rullen och man verkligen såg på henne hur tungt hon tyckte det var, men så är det en minimalisk rulle. Såg rätt kul ut, haha!

Nu ska jag fortsätta måla naglarna fina. Ha en fin lördag!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar