onsdag 14 september 2011

Does it hurt when ya smile?

Ytterligare en dag av denna veckan. Finns det någon stoppknapp man kan trycka på? Känns som att tiden spolas fram utan pauser, och går i 200 hela tiden.

Sen har Sofia, Emma och jag nu spikat datum. Wahaa, blir spännande. Säger dock inte än vad det är, men kommer bli galet bra i alla fall! Känns som en evighet dit, men går tiden som den gjort, så är dagen inne i morgon!?

Pratade med min söta lilla Alice idag, fy vad jag saknar henne! Inte bara henne, dom andra med. Men lilla Alice, hon lät så stor när jag pratade med henne idag. Fast hon växer ju hon med, haha! Men känns som att man ser henne som 5år fortfarande. Därför blir man lika förvånad varje gång hon säger något klokt. Haha, nu låter jag som en gammal tant...

Har allvarligt funderingar på att säga till min chef att hon inte sår köpa hem så mycket fina saker! Man blir helt galen. Man vill ha ALLT! Tror snart jag måste byta upp mig till större lya om jag ska kunna köpa mer, haha! Så himla mycket fina nyheter. betong, betong, ljus, massa fina färger och bara massa fint.
Aja, nu ska jag göra lite nytta här hemma! Ha en fin kväll.
/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar