torsdag 8 september 2011

Hey, lets sing a song

Igår kväll när jag åkte hem från Maria, som vi var och hälsade på och som var mycket mysigt förövrigt. Så när jag satt där i bilen kände jag enbart lycka. Det var liksom sådär som att det spritter i hela kroppen och man bara är jätteglad. Satt där i bilen och sjöng högt för mig själv till musiken som var på hög volym.

Dock börjar det nu kännas att man sover dåligt på nätterna...Hjärnan är inte med, kroppen orkar inget, man är helt borta. Det är inte alls kul! Inte någon som har ett förslag på vad man ska göra mot det? Vill inte vara såhär trött..Inte kul alls.

Sen har jag insett att det är rent av himla farligt att jobba där jag jobbar... Man blir alldeles för sugen på att köpa med en massa hem. Ibland kan man motstå, och ibland inte. Idag var en dag som jag inte kunde motstå vissa saker.. Så när jag kom hem hade jag visst fått med mig en teburk från cult och ett te från Kusmi. Mumma! Sitter förövrigt och smuttar på det nu. Mys!!

Vill bara avsluta detta inlägg med att sända en tanke till kära Stefan Liv, och hans familj. Usch!
Ha en fin kväll nu allihop!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar