torsdag 22 september 2011

Jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

 Mums!

Har varit ledig idag OCH jag är även ledig imorgon! Det känns verkligen hur lyxigt som helst, och är helt underbart! Så på min lediga dag passade jag på att baka lite hallon-& chokladmuffins! Några även med topping, hehe. Ska det va så ska det va ordentligt, eller?!
Ska bara säga det att dom är godare än vad som ser ut. Så nu kan jag bjuda hem folk på kaffe OCH kaka, höhö!

 Fick också besök av den söta varelsen nere på bilden. Eller har besök kanske man ska säga. Hur som helst så skrattade jag åt henne. Haha, jag satt i soffan och så hade jag datorn bredvid mig. Hon skulle absolut inte ligga i mitt knä eller i soffan. Hon skulle ligga på tangentbordet, haha! Så måste ändra lite inställningar på datorn hon har lyckats ändra, hur nu det går till?!



Måste bara kommentera vädret denna dag. Har verkligen varit jättekonstigt! I förmiddags när jag var inne på stan var det kalasväder. Sen när jag kommer hem går jag ut och går, och det är jättefint. När jag varit hemma fem minuter efter det kommer det som världens orkan från ingenstans. Alltså jag hörde inte ens musiken jag hade på för att det blåste så mycket. Sjukt! Sen blev det lika lugnt igen som det uppstod. Sen gick det någon timma och det var fint. Så bara öppnade sig himlen, och det var allvarligt talat som ett vattenfall som kom. Jättekonstigt verkligen!

Men aja, nu ska jag ta hand om disken efter baket! Ha en fin kväll!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar