torsdag 29 september 2011

Om du inte saknar mig så har du dina skäl

När jag åkte hem idag slapp jag för andra gången denna veckan undan alkotest av polise. Hur gött som helst! Inta det att jag inte gått igenom, utan mer för att jag inte kan blåsa i dom dära. Haha! Har aldrieg behövt blåsa som tur är! Men när jag gick på körskolan hade dom alkolås, och jag lyckades ALDRIG klara att hålla ut så länge man behövde, haha! Var som en tomat i ansiktet och läraren satt bredvid och säger. "Håll ut, håll ut, håll ut, håll ut...Vi gör det en gång till." När jag hört det fem gånger sa han "Vi gör så att jag blåser, så vi kommer iväg". Haha, ja, så gött att man slapp den kontrollen.. Men antar att man inte kan komma undan hur många gånger som helst..

Imorgon är jag ledig, och då kommer fina Emma hit, ska bli så himla roligt!
Sen blir det jobb på lördag, på kvällen blir det att ha lite roligheter med Louise, söndag får vi väl se vad som orkas med. Kanske en tripp på stan?
I mina öron låter detta som en perfekt, och mycket rolig helg!

Nu ska jag göra något jätteroligt, verkligen...s.t.ä.d.a....
Hoppas ni får en roligare kväll än mig! Höhö..

/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar