onsdag 21 september 2011

Om du lämnar mig nu

Det känns hur konstigt som helst,  jag är ledig både torsdag och fredag. Hur lyxigt är inte det!? Och hur konstigt känns det inte?! Kommer i alla fall bli två bra lediga dagar.

Idag har jag verkligen varit på flumhumör! Haha, jag har nog inte sagt mycket vettigt denna dag! Haha, en gång när jag svarade i telefonen på jobbet hade jag skrattet i halsen, så var jättesvårt att få fram "Lindomefloristerna, det är Ida". Haha, så det blev som att jag sa det i slow-motion. Tur att det var chefen i andra änden, så jag slapp skämmas.

Har än en gång trillat dit och handlat med mig massa hem från jobbet. Är verkligen inte bra att gå och se en massa saker hela dagarna som man verkligen vill ha. Detta kommer inte sluta bra om det fortsätter såhär, haha! Köpte idag med tre skålar och en hur fin trådkorg som helst! Blev även lite te, så nu kan jag dricka te i massa, höhö!

Nu ska jag göra mig lite nytt te och njuta!
/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar