söndag 25 september 2011

Men snart ska jag hitta den jag är




Haft en suveränt bra helg med massa bra människor! Jag är lyckligt lottad!
Nu har man dragit på sig en förkylning, så sitter och kurerar med te under en filt i soffan, och gör nässprayet sällskap. Men det går snabbt över, hoppas jag!

Imorgon ska jag dra benen framför mig och gå till Friskis och köpa ett årskort, nu ska det banne mig bli fit for fight! Fast förutsättningarna kunde väl varit bättre. Men det ska nog gå bra.

Måste bara fråga en sak...Är det är bara jag som längtar till jul?! Alltså det är helt sjukt, men snart tror jag jag ska börja spela julmusik och köpa glögg, höhö! Har redan planerat typ hur jag vill ha det här hemma i jul, och vad man ska köpa för julklappar osv. Ska nog till och med köpa första julklappen nu i veckan tänkte jag. Ja, jag längtar dit! Men nu är det höst, och först får man väl njuta av den!
Fast sen är det ju så att när december kommer blir det himla mycket jobb oh man jobbar ju affärstider...Då är det rätt skönt att ha julklapparna fixade.

Nu ska jag fortsätta kurera!
Ha en fin kväll, och hoppas helgen varit fin och festlig!
/ida

1 kommentar:

  1. Jag gick omkring hela helgen och sjöng på jullåtar, haha! ^_^

    SvaraRadera