fredag 2 september 2011

Inom mig vet jag att det skriker

FREDAG! Men som vanligt är det jobb imorgon... Men vad gör det? Man får passa på att jobba när man kan, vill och har tid! Sen får vi se vad denna helgen kommer bjuda på. Hoppas och tror att det kommer hända något bra!

Hur som helst ska jag i kväll ta en liten springrunda innan jag lägger mig, annars kommer inte jag att somna. Igår när jag skulle sova var ögonen vidöppna, och kroppen ville inte alls sova. Trots att hjärnan och jag ville det. Så när jag legat i sängen några minuter och inser att jag inte kommer somna, så går jag upp och städar badrummet, diskar och pular lite...Varför inte passa på. Trodde att det skulle hjälpa att göra va med lite energi, men inte. Därför tänker jag verkligen göra av med energi idag. För jag behöver verkligen sova.
Haha, var verkligen trött och på flumhumör idag på jobbet. Kom mycket konstigheter från min mun. Och ja..Kan ju inte påstå att allt som kom till kunderna från min mun var speciellt seriöst. Haha! Aja, dom skrattade gott, så det är väl alltid något. En trött Ida, vissa vet hur jag är då...

Nu ska jag först sitta lite i soffan, sen springa, sen kolla på dom som springer. Jag menar då alltså fotbollen, höhö!

Ha en fin kväll!
/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar