söndag 5 oktober 2014

Kommentera

Gokväll!

Ni kanske inte har tänkt på det, men jag upptäckte igår att det inte går att lämna några kommentarer på bloggen, vilket ju är tråkigt. Så jag mixtrade lite med det (Med lite hjälp från P eftersom jag är så himla otekniskt. Så vet inte varför jag egentligen bloggar;) Eller jo, det är ju för att jag vill dela med mig till ER). Så om bloggen sett lite konstig ut nu, så är det för jag har råkat ändra lite saker, men nu tror jag att det ska vara i sin ordning igen, och nu kan ni även kommentera inläggen:)

Denna helgen har varit underbar, inte bara vädret, utan rent allmänt. Idag var vi ju på Tjolöholms  slott på skördefest, och oj vad mycket fina råvaror det finns! Jag fick med mig lite ekologiskt odlad grönkål och purjolök, samt bipollen.


Sedan var vi och åt lunch på komedianten här i Varberg. Vi äter sällan lunch ute, men idag hände det, och vilken bra lunch de har där. Inte bara bra lunch utan också bra fika. De har massa bra hälsosamma alternativ, så var tvungen att ta en raw-boll till efterrätt;) Bara för att liksom! Så är ni ute efter en bra lunch, eller bättre alternativ på fika (eller "vanligt" fika) rekommenderas det starkt!
Sedan blev det en go promenad i solskenet (man får ju passa på) och efter det ett härligt träningspass. Svårt att få till en bättre söndag enligt mig! Men nu väntar middag:)

Pussokram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar