tisdag 14 oktober 2014

Shoppingdag

Oj idag har pengarna flugit iväg.. Men på bra grejer såklart!:)

För var det kylskåpets tur. Det ekade tomt, så blev en riktig storhandling 

Dålig bild.. Men nu klarar vi oss ett tag:D hur tänker ni kring ekologiskt? Själv köper jag det som går ekologiskt. Blir dyrare, helt klart. Men tycker att det är en bra investering i hälsan! Slippa så mycket skit som möjligt, det får vi så det räcker ändå.. 

Sedan blev det ett par nya träningsbyxor. Det börjar ju bli kallt ute, så blev ett par vindtäta och lite fodrade. Så nu kan jag inte skylla på kylan;) 

Ingen bra bild, men sjuuuukt snygga! 

Sedan hittade jag något jag letat efter, så kunde helt enkelt inte låta bli. 

Ball-burkarna. Nu vet jag vad min frukost kommer hamna i Imon;) 

Men nu ska jag dra på mig träningskläderna och åka iväg till gymmet. Nu ska armarna få sig en rejäl omgång;) 

Pussokram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar