söndag 1 mars 2015

Bättre godis

Hej fina ni!hoppas ni haft en fantastisk helg! 
Idag går det segt här hemma. En riktig slappardag, vilket är jätteskönt och välbehövligt. Tänkte strax köra ett träningspass, annars har här inte hänt mycket. Har testbakat ett knäckebröd som jag ska testa ikväll. Är det gott lovar jag att dela med mig av det imorgon:)

Men tänkte faktiskt dela med mig av ett litet tips. Ett godistips. Ett bättre alternativ till vanliga kolor. Tänk er söt mango tillsammans med lite bitig ingefära. För mig som älskar ingefära låter det som ljuv musik i öronen. Och vet ni?! Det är som ljuv musik i munnen. Supergott! Dock innehåller det rårörsocker, så är inget man ska äta för mycket av. Men ett bättre alternativ till vanligt vitt socker. Och man lever ju bara en gång, eller hur?! :) 

Detta är påsen ni ska leta efter! 

Härlig seg, söt kola med riv i! Mums! 

Ha en fin söndagskväll! 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar