torsdag 26 mars 2015

Mitt klantiga jag!


Haha ja, vad ska man säga?! Egentligen vet jag inte om jag borde berätta detta.. Men jag får väl bjuda på mig själv;)
Jag kan vara ganska klantig ibland, förstå mig rätt. Ibland kan jag liksom bli lite klumpig och inte riktigt få kontrollen på mig själv. Haha det är mycket dumt, för det kan hända lite saker som man inte vill;)

Typ som i morse när jag var på gymmet. Skulle värma upp och var i slutet på uppvärmningen och kände att idag är en bra dag. Ni vet när det sprudlar i kroppen och man känner att idag blir det bra träning och jag har massa energi. Så jag stod där på crosstrainern och ökade på motståndet och trappade upp en aning. Kände flowet i kroppen och hängde med i musiken jag hade i öronen.

Tills det att jag bara tappade greppet om fötterna och faller pladask! Får mittendelen av crosstrainern mellan benen och den ena vaden fastnar mellan en trampa. Och där sitter jag på den andre trampan. Vad hände liksom? Hur gick det här till jag som var så pepp och var på G..Haha och ni vet ett sånt där tjejtjut man kan ge ifrån sig ibland.. Det var just vad som kom från mig i samma sekund, haha!
Om någon stackare råkade se mig tänkte dom nog att den tjejen verkligen är ute och cyklar...HAHA!! Och till råka på allt fick jag handtaget i huvudet. Detta kanske skulle bli en bra filmscen...?! Hehe..


Imorgon lär jag ha världens blåmärke på vaden.. Kan erkänna att den är ganska öm. Men nog blev det ett bra tränigspass trots allt. Jag låter inte ett platt fall på crosstrainern hindra mig;)

Ikväll tänkte jag bjuda på ett par riktigt goda bollar, så håll till godo:) 

Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar