lördag 3 januari 2015

Boktips

Go eftermiddag alla fina!
Jag som sa att jag levde, tji fick jag för det! Igår sov jag länge och kände mig inte alls pigg. Sov en stund på dan och sedan somnade jag i princip vid fem och vaknade inte försen vid tio idag! Kan man ens sova så mycket? Tydligen.. Behövde väl detta! Men nu är jag hyfsat på banan igen! 

Men tänkte ge er lite boktips. På senaste tiden har jag införskaffat mig tre, hela TRE, nya böcker. Och jag gillar dom så mycket så tänkte dela med mig det till er. Den första heter superlicious. En bok som Sofie Fahrman (sofies mode) och Julia Fors har gjort. 

En superhärlig bok med massa sprudlande energi och med fokus på hälsa, vilket jag gillar. Inga dieter eller skinny think, bara ren hälsa och massa fina bilder! 

Både mat- och träningsinspiration. 

Sedan har vi Åses bok (56 kilo). En fantastisk inspiration och bra läsning. 

Man får både följa hennes viktresa, men fokuset ligger på en hållbar livsstil. Här får du både recept, träningsövningar och skönhetstips. De flesta recepten är lågkolhydrat, men jag tycker att hon har det på en hållbar nivå. 




Man vill testa alla hennes recept... 

Sist men inte minst vill jag rekommendera Annika  Sjöös nya kokbok. En kokbok inriktad på paleo, vilket jag gillar! 

Det är enkla och smidiga recept samt en förklaring på tänket kring paleo. 

Och massa smarriga recept som kommer att testas här hemma! 

Svårt att välja en bok här då alla tre egentligen är väldigt olika. Det de har gemensamt är att de eftersträvar den bästa maten och träningen för just dem. Och det är väldigt intressant läsning, jag lovar! 

Hoppas ni alla har en fin helg! 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar