onsdag 7 januari 2015

Vilka är ni?

Hej!!
Hoppas ni alla har en bra dag, förmodligen första arbetsdagen? Själv är jag ledig ett tag nu, vilket inte är fel. Så nu ska jag satsa på mig själv är tanken. Ge mig själv lite kärlek i form av aktiviteter, massa näringsrik mat och lite härlig egentid för att bara göra sådant jag känner för. Behövligt och sååå härligt! Bra start på ett bra år! För ja, jag är övertygad om att det kommer bli ett bra år, i alla fall om allt jag tänkt blir som jag vill. 

MEN nu till min stora fråga. Vilka är alla ni som kikar in här i min lilla bubbla? Ni får ju veta massa om mig, men jag har ingen aning om vilka ni är. För jag ser ju att ni är några som kikar in;) vad heter ni? Var bor ni? Vad har ni för syn på mat och träning? Något ni vill se mer av här i bloggen? Ålder? Intressen? 

För er som inte känner mig kör jag en liten presentation;) 

Ida Wändal heter jag. 23, snart 24 år. Bor i en lägenhet i Varberg tillsammans med min pojkvän Patrik. Fast är född i Småland, vilket hörs när jag öppnar munnen;) Jobbar som florist på en handelsträdgård där jag får arbeta med ett av mina stora intressen. Andra stora intressen är pyssla (virka, brodera, göra kort mm), inredning och självklart då hälsa! Jag är en planeringsmänniska ut i fingerspetsarna. ALLT ska planeras och ordnas upp. Och hemma är jag väldigt petig! Det ska vara rent, städar och snyggt för att jag ska kunna koppla av. 
Jag är en allt eller inget människa. Går jag in för något gör jag det helhjärtat, annars kan det lika väl vara. 

Älskar att ha saker hemma som ingen annan har!

Jag älskar promenader! Såå härligt att gå och känna in luften samtidigt som man rensar tankarna. Antingen efter en lång dag eller en tidig morgon, sitter liksom aldrig fel. 

Men jag älskar också att träna och ta i riktigt ordentligt samtidigt som man känner svetten rinna. Härlig känsla det där! 

Och sist men inte minst: jag älskar att stå i köket och baka och... 

... laga mat! Gärna till några hembjudna middagsgäster. Gillar att bjuda hem folk och ge dom lite utav vad ett hälsosamt liv kan innehålla. Gillar reaktionerna ;) 

Så nu vet ni kanske lite mer om mig? Men nu är jag nyfiken på er:) så lägg gärna en liten kommentar. 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar