söndag 4 januari 2015

Kvalitetssöndag

Hej!
Jag vet inte hur ni är, men jag är i alla fall jättedålig på att ta till vara på vissa stunder och göra de lite extra lyxiga. Jag är jätteduktig på att ta till vara på all tid, men inte att lyxa till det. Men idag, idag hände det faktiskt. Jag började dagen med en härlig promenad och sedan gick jag och p till ett café och åt frukost. Det har nog aldrig hänt innan, men var absolut inte sista dagen. De hade dessutom väldigt bra frukost, och mättande! 

Jag tog bacon och ägg med grönsaker, juice och kaffe. Så nu står jag mig lätt till middagen! 

Bästa sällskapet och bästa mannen i mitt liv <3 

Ikväll ska vi ha folk här och jag har råkat köpa på mig en himla massa grönkål. Så jag tänkte faktiskt skicka med dom en liten överraskning hem i form av grönkålschips :) 

Blev två olika smaker. En med salt och en med chili och lökpulver. Mums! Perfekt gebort-present. 

Hoppas ni har en fin söndag. Kramar