torsdag 1 januari 2015

Jag lever och är tillbaka!

Hej vänner!


Först vill jag säga Gott nytt år till er alla! Hoppas ni hade en bra nyår. Och sedan vill jag säga att nu är jag tillbaka igen! Ursäkta min frånvara, men var tvungen att ta en liten paus från bloggandet då det varit lite mycket senaste tiden. Både jobbmässigt och privat, men nu är jag här igen! Med ny inspiration och nya förväntningar inför det nya året. 

Har ni gett några nyårslöften? Jag har nog mer satt upp mål med det nya året. Ett mål är att jag ska klara springa milen! Det är något jag länge velat.. 
Löften är jag inte så mycket för, dom hålls inte ofta ändå.. 

Hoppas 2015 har mycket roligt och spännande att erbjuda! Ser med spänning fram emot det nya året! :) 
Ha nu en fortsatt bra dag så hörs vi snart igen:) 

Pussokram