tisdag 6 januari 2015

Simpel efterrätt/ fika

Gokväll!

Har haft en jättebra dag med min (knasiga) familj på besök! Laddat med massa skratt och samtal nu när vardagen drar igång på riktigt igen. Precis vad jag behövde:) 

Ska tillägga att vi här spelade ett spel, så ni inte tror något annat;) 

Man kan ju undra vad vi håller på med annars.. ;) men ett jätteroligt spel som heter upp till bevis. En bra aktivitet:) 

Till eftermiddagsfika gjorde vi en fruktsallad. Fräscht, näringsrikt och framförallt gott! 

Man kan ju ha i precis vad man vill i en fruktsallad, men detta var vad jag hade i: 

Äpple, päron, apelsin, kiwi och mango. 
Skär i bitar och sedan toppade jag med hallon, blåbär, rostade och grovhackade hasselnötter, kokoschips och lite pressad lime. Gott! 

En fruktsallad behöver inte alls vara tråkig, snarare tvärtom tycker jag:) 

Hoppas ni är laddade för att starta vardagen imorgon:) och njut av kvällen:) 

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar