söndag 18 januari 2015

Receptregister

Hej vänner!
Hoppas ni alla har det bra:)


Jag ska erkänna en sak för er; Jag är nog världens mest otekniska människa. Alltså sjukt oteknisk. Ibland får jag inte ens igång tvn.. Så hur jag kom på att jag skulle starta en blogg kan jag undra ibland.. Fast ne, jag vill ju dela med mig till er. Är väl mer den tekniska biten som jag funderar över ;) 
MEN! Hör och häpna, jag har faktiskt listat ut hur man skapar ett receptregister. Jag är lite förvånad över mig själv;) igår satt jag och kollade runt lite och vips, så bara såg jag hur man gjorde. Så nu mina vänner, nu är det lättare att leta upp recept här. Ni kollar på högersidan under etiketter, där har ni olika kategorier ni kan klicka er in på. Så letar ni till exempel efter en lunch, klickar ni på lunch:) smidigt va?:) Jag är faktiskt lite stolt över mig själv som kom på det, haha! Så hoppas ni gillar det:) 

Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar