torsdag 29 januari 2015

Regn-pepp

                      
Idag känner jag att jag behöver ha denna texten på huvudet. Bara massa negativa tankar i huvudet.. Det regnar, jag har gått hemma alldeles för länge, längtar efter att få jobba, jag har inte kunnat träna på huuur länge som helst, blir galen över att vi inte hittar ett ett annat boende (då jag snart går i taket i lägenheten här). Alltså alldeles på tok för mycket negativa tankar som rör sig i mitt huvud idag...

MEN! Jag har faktiskt otroligt mycket att vara glad och tacksam över också. Jag har en fantastisk pojkvän, mina kära systrar kommer hit i helgen, i nästa vecka börjar jag jobba igen, jag trivs jättebra på jobbet. jag har en underbar familj, och framförallt så får jag vara frisk. Jag menar, vad har jag egentligen att klaga på?.. Men ibland är bara vissa dagar sådana. 

Hoppas ni är på bättre humör:)
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar